Skip to main content

Πολιτική επιστροφής χρημάτων και προϊόντων

Πολιτική Επιστροφών και Αλλαγών

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε την παραγγελία σας, αν η επιστροφή οφείλετε σε ελαττωματικό ή λάθος προϊόν αφού πρώτα μας αποστείλετε e-mail με τη φωτογραφία του προϊόντος ώστε να βεβαιωθούμε γι’ αυτό. Σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα αποστολής βαρύνουν εμάς.

Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εντός ημερολογιακών 5 ημερών άμεσα με ένα e-mail στο info@rosart.gr ή καλέστε στο 69

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι, το προϊόν από λάθος αποστολή, να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης.

Δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων από λάθος προϊόν παρά μόνο αντικατάσταση με νέο.

Το προϊόν δεν έχει φορεθεί περαιτέρω της δοκιμής.

Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται αλλαγές ή επιστροφές σε σκουλαρίκια.